Anna Nicole Golf Academy 603 322 190

nicole(a)nicolegolf.cz

18 Říjen 2023

komentáře

0
 18 října, 2023
 0

 

Možná by vás nikdy nenapadlo přemýšlet o tom, že pro některé sporty včetně golfu, může hrát roli i ženská tělesná dispozice. Dámy s větším hrudníkem by nejspíš potvrdily, že je pro ně běh trochu složitější než pro ty, co mají menší objem hrudníku. A možná i u dalších sportů to může být pro takové ženy obtížnější a golf v tom nejspíš nebude výjimkou.

Proto jsem si pro ženy, které by si položily otázku „zda jim nebude objemný hrudník vadit při golfovém švihu“, připravila pár rad. Ženy s objemnějším hrudníkem nemusejí mít strach, že by si golf nezahrály. Nejspíš bude třeba golfový švih trochu upravit, ale rozhodně to není žádná velká překážka.

  1. Postoj

Předkloňte se a nechte ruce volně viset podél těla tak, aby prsty směřovaly těsně před špičky. Budete-li mít objemnější hrudník, tak budete muset udělat o něco větší předklon. Následně spojte dlaně před tělem a nechte lokty lehce pokrčené (přesto, že některé příručky tvrdí, že je třeba držet ruce natažené, tak se nemusíte bát mít ruce pokrčené). Nesnažte se za každou cenu příliš propínat ruce a nechte je volně.

  1. Držení

Hůl se snažte vždy uchopit před tělem a následně udělat větší předklon, abyste se přiblížily k míči, a lokty budou volně viset lehce pokrčené těsně u hrudníku.

  1. Švih

Bez pořádné rotace do nápřahu a prošvihu to nepůjde. Ženy, které mají objemnější hrudník, by se měly soustředit na správné provedení rotace jak do nápřahu, tak do prošvihu. Díky tomu budou mít na ruce dostatek prostoru a nebude jim tak „objemný hrudník“ vytvářet zlozvyky při švihu.

  1. Rozložení váhy

Snažte se mít váhu v postoji lehce na špičkách. Dejte si pozor, abyste nevyrovnávaly rovnováhu vahou v patách.

Přečíst nyní  Jak si užít pro-am na maximum!

Přesto, že toto téma není často probírané, tak myslím, že stojí za zmínku. Najde se mnoho žen, které by se na otázku, kterou jsme dnes rozbrali, bály zeptat.

Napsat komentář