Anna Nicole Golf Academy 603 322 190

nicole(a)nicolegolf.cz

23 Srpen 2021

komentáře

0
 23 srpna, 2021
 0

Na ženském British Open v letošním roce se stalo něco co se zas tak často nevidí, ale není to výjimka. Když Madelene Sangstom startovala v posledním čtvrtém kole na první jamce, tak se nestačila divit co se jí po odpalu stalo s míčkem.

Jen co míč dopadl na první fairway, tak ho vzal do zobáku pták a snažil se dohrát jamku za ní. To je samozřejmě jen vtip, ale i tak se pták snažil míček odnést, což se mu sice moc nedařilo, ale i tak posunul míč zhruba 20 metrů zpět směrem k odpališti. A tak musela Medelene volat rozhodčího a řešit nastalou situaci.

Naštěstí golfová pravidla myslí i na takovou situaci. Nyní je v golfových pravidlech ukotveno, že pokud zvíře odnese míček z místa, kde skončil, tak hráč může na míček umístit co nejblíže původnímu místu a beztrestně pokračovat ve hře. Nemusíte se tak bát, že byste ztratili vzdálenost či dokonce míček, kdy vám zvíře odneslo míč mimo hřiště.

Podívejte se na video, jak celá situace vypadala v reálu.

Přečíst nyní  Golfové cíle pro rok 2023.

Napsat komentář