Anna Nicole Golf Academy 603 322 190

nicole(a)nicolegolf.cz

4 Prosinec 2022

komentáře

0
 4 prosince, 2022
 0

Pokud se vám níkdy nestalo, že jste po hře podepsali špatný výsledek, tak si můžete gratulovat. Stává se to bohužel mnoha hráčům a to i těm profesionálním.

Smutnou hráčkou se tentokrát stala jednadvacetiletá Alana Uriell, který hrá kvalifikační školu na LPGA Tour a podepsala po druhém kole špatný výsledek. Pokud by zahrála například par a zapsala do skórkarty bogey, tak by se nic nestalo. Zůstal by jí vyšší výsledek. Ale ona bohužel udělala opak. Tam kde bylo napsáno par, zahrála ve skutečnosti bogey. A to je bohužel podle pravidla  3.3b (3) pořušení pravidel a okamžitá diskvalifikace.

Tím je i zároven vysvětleno co se stane, pokud podepíšete špatný výsledek. Pokud se spletete a příšete si omylem více úderů, tak vám výsledek zůstane. V opačném případě je to diskvalifikace. A bohužel i v případě, že byste omylem přehodili jamky a konečný výsledek by byl správný.

Přečíst nyní  Jeden trik pro lepší golfové výsledky

Napsat komentář