Anna Nicole Golf Academy 603 322 190

nicole(a)nicolegolf.cz

4 Srpen 2020

komentáře

0
 4 srpna, 2020
 0

Pravidla golfu: vzteky jsem bouchla do písku, je to trestné?

 

Hrála jsem s kamarádem, který je známý tím, že rád hází holemi nebo s nimi mlátí o zem. Jednou se takhle po úderu z bunkeru, kdy se mu nepodařilo míč zahrát ven, rozčílil a bouchnul vzteky do písku. Pak nastala otázka, jestli je toto považováno za čin, který je ohodnocen nějakou trestnou ranou.

Pravidlo 12.2b (2), vymezuje, za jakých okolností je možné dostat penalizaci za dotknutí se písku holí v bunkeru. V případě, že si tím vylepšíte pozici, je to potrestáno trestnou ranou. Ovšem pokud kamarád vzteky seknul do písku, tak si rozhodně nevylepšil pozici a maximálně porušil nepsané pravidlo slušného chování (sportovního chování), ale potrestán nebude žádnou trestnou ranou.

Image by Manfred_WW from Pixabay

Přečíst nyní  Znáte své nejlepší golfové údery?
golfové slevy

Napsat komentář